. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Bugün!!! Fenerbahcem ve Ben 💛💙

26 Ekim 2023 Perşembe

Bugün!!! Fenerbahcem ve Ben 💛💙




 







An itibari ile Fenerbahcem 18de 18 yaptı. Keyfim yerinde. Daha ne isteyim 💛💙

1989 Yılından bu yana bu kadar keyifle maç izleyemez olmustum. Aman nazar degmesin. Ülke puanlarımız yükselsin. 




Baskanımın'da hep söyledigi gibi;

Atatürk'ün hangi takımı tuttugu degil,

kimin onun yolundan gittigi önemli...

Tesekkürler Fenerbahcem











Sırada 100.Yıl kutlamalarımız var. Bu hafta icin planlarım vardı İstanbul'a gidip kutlamalara katılmak. Hatta Caddebostan'da Feneralayı yürüyüs sonu Zülfü Livaneli konserini duydugumda bunu kacırmamam gerek demistim. Fakat yasadıgım bu koca sehrin, minik baskanının kutlamaları iptal ettigini duydugum anda tüm planları degistirdim. Yeni planım tek basına da olsam, Bayragımı alıp Cumhuriyet Meydanında yürümekti. Sasırtıcı sekilde bu sehir halkının sosyal medya hesapları üzerinden gösterdikleri tepkiler üzerine baskan önce haber paylasımını sildi. Bunun üzerine bu kez halk, mesajı silmek kutlamamıza koydugun engeli kaldırmaz diye asırı tepki gösterdi. Biz sen engellesende "KUTLAYACAGIZ" yorumları karsısında minik baskan tam anlamıyla geri adım attı ve kutlamalar yapılacak. Daha ne isteyim :) Haftasonuna hazırım. 

Son günlerde dikis dikmek en büyük mutlulugum ama arada birkac degerlendirme de yaptım. Örgüye baslayacagımda kafamda tam olarak belirlenmemis noksan birseyler var henüz. Bu degerlendirmem atıl durumdaki taslardı.  Petek üzerine monteledimki deprem habercisi olsun. Baska bir niyetim yoktu :)













3 yorum:

  1. İnstagramda denk geldim. “75. Yıl kadar coşkuyla kutlanmıyor” diye. Sonuna kadar katılıyorum.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.