. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Balkonlar İçin Dekorasyon Önerileri

21 Ekim 2023 Cumartesi

Balkonlar İçin Dekorasyon Önerileri

 

Yenileme yaparken, benim yenileme yapma sebeplerim, bazı objelerden ruhumun daralması, bir şeyleri yenileme ve elden geçirme isteği, bazen veya bazı durumlarda o bazı objelerin bana hatırlattıgı kişilerle olan anadokuyu yoketme çabası. Ama asıl sebep elde olan atıl malzemelerin değerlendirilmesi.

Bu çalışmalarım minik balkonumdaki kahve köşesi yenilenmesine yönelik. Elimde eski minik halıdan söktüğüm püsküller, yarım bir fayans, eski perdeler mevcuttu. Tam hepsini atacakken balkonu yenileme fikri aşırı ağır bastı. Aldığım ani bir karar ile pembe ağırlıklı köşemi beyaza dönüstürdüm. 





















2 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.