. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: 100.Yıllık Anı Postu

30 Ekim 2023 Pazartesi

100.Yıllık Anı Postu

 






Altmıs olmama cok az kaldı. Bir yüzyıl daha yasama sansım yok. Olsada istemezdim dogrusu. Yanlıs anlasılmasın. Yasama şevkim azmim istegim gectigimiz aylarda hatta yıllarda yerlerde sürünsede herseye ragmen yasamak güzel diyerek dört elle olmasada bir sekilde tutunuyorum hayatıma.
Bir önceki post ile anlatmıstım. Cumhuriyetimizin yüzüncü yılını büyük kalabalıklarla büyük sehirlerimizin birinde kutlama planlarımı minik baskanımız yüzünden iptal edip yasadıgım sehirde kutlama kararı aldıgımı. Bu post dünümü anlatıyor. Aldım elime bayragımı, giydim en sevdigim Atatürk'lü Fenerbahçe formamı ve kafama en uygun olan kutlamamı yaptım. Nasılmı? Benim gibi "Bayramımı Kutlarım" diyen gönüllü dostlarımla... Cok fazla resim cekilmedik dogrusu, az ve öz oldu. 


















Minik bir tesekkür notu;

Norm Ender

Bu cocugumun önünde saygı ile egiliyorum. Bircogumuzla aynı düsündügümüze eminim. 10.Yıl, Genclik ve İzmir Marsları gibi dilimizden düsmeyecek muhtesem bir mars bestelemis. Tüylerimi diken diken ederken, umutlandıran, gururlandıran!!!
Üzgünüm Tarkan :)))

4 yorum:

  1. Cumhuriyet bize çok yakışıyor.İlelebet Cumhuriyet!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa Cumhuriyet bize cok yakısıyorr :))

      Sil
  2. Efsane günden ne güzel hatıralar :) Tarkan hiç yapmasaydı daha iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarkan neylerse güzel eyler o hep bir numara ama bu cocuklarda "Parla"dı canımm :D

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.