. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: YAKMA GÜLLER İLE BLUZ YENİLEME

6 Ağustos 2012 Pazartesi

YAKMA GÜLLER İLE BLUZ YENİLEME



 Bordo renkli bluzum tabiki cok eski ve yıpranmıstı etek uclarında erimeler baslamıstı resimdede gördügünüz gibi yarısından itibaren kestim 3 boyda daireler hazırlayıp mum ile erittim nasıl keyifli bir calısma anlatamam biraz boynum agrıdı, gözlerimse sürekli mum ısıgına bakmaktan yoruldular ama deger gercekten zevkle calıstım birkac saatimi aldı tavsiye ederim relax olmak icin süper bir calısma yakma güller yapmak


 Sonrasında iş cok sade bluzumu süslemeye geldi ahh pardon atladım tabiki yakma isinden sonra boncuklarla gülleri olusturdum, hepsini dümdüz sade bluzuma monte ettim, laf aramızda bazen özellikle sade bluzlar alırımki kendi kafama göre cancanlı hale getireyim onları...
 Buda bluzun arka plan görüntüsü... Diger bluzun etek ucundaki kısım bu bluzumda kemer işini devraldı
 Ahhhh bu huyum cok kisiye garip geliyor cevremdekilere tabiii ... Ama bana yaptıgım calısmalar özellikle takı calısmalarım tam set olmalı veya bu son calısmamdaki gibi birbirini tamamlayan parcalar, aksesuarlar olmalı iste sırf bu yüzden artan güller ile sapkalarım icin bir bandajda yaptım uç kısmı cırtcırtlı yani istedigim sapkama takabilecegim belki sadece saclarıma tac olarakda takabilirim...Ne dersiniz?


3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Ucuksun diyorum da baskada birsey demiyorum, ne kadar zamandir blogundayim bilmiyorum ama talan ettim:) Ederkende her postta yuzumde giderek buyuyen kocaman ablak bir gulumseme:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) canımyaa sayende o gülümseme simdi bende nasıl tesekkür etsem bilmem bugün sıfır olan keyfim moralim düzeldi gercektende minnettarım sana Mevlüdecim...

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.