. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Kullanılmayan Yorganları Nasıl Degerlendirmeli?

7 Mayıs 2020 Perşembe

Kullanılmayan Yorganları Nasıl Degerlendirmeli?







Gezindigim bir sitede gördümki eski kullanılmayan yorganlardan yastık, paspas, canta yapmıslar. Ve ben bayıldım tüm bu degisimlere. Bizim kültürümüzdeki bu eski yün yorganlar cokda hos görüntüler vermeyebilir ama sonrasında tanıstıgımız muhtesem pofuduk yorganların yıprananları kullanılabilir. Özellikle paspas olayı cok hosuma gitti yumusacık kullanıslı at sık sık yıka makinada gercekten kullanıslı bir ileri dönüsüm.


Çocuk oyun ve paspasları

Çocuk oyun ve yatak paspasları
İstediğiniz şekli cizin ve kesin. Kenarları örgü veya makina dikisi olablir; kesilmiş kenar da iyi görünüyor.
Çocuklar için paspas

Etli keten mat büyük ev dekor mat iç tasarım bitki görüntü 0

Etli keten mat büyük ev dekor mat iç tasarım bitki görüntü 9

Miniklerimize

yuvarlak veya oval yatak

ALINTIDIR








1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.