. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ByŞanslı ve Mini Kuş'larım

26 Ocak 2023 Perşembe

ByŞanslı ve Mini Kuş'larım


Bu aralar tam anlamıyla boş boş duruyorum. Ne kitap okuyor, ne yürüyüse cıkıyorum. Atölye yaptıgım odamı toparladım. Hic bir seye el sürmüyorum. Memlekette tam bir bahar havası son bir aydır hüküm sürüyor. Bu durum da benim alerjileri azdırıyor. Hapşırıklarımın ve kaşıntılarımın sebebi tam da bu havalar. Şairin de dedigi gibi yanii. "Beni bu havalar" ahhh beni bu havalar tembel etti.

Gectigimiz haftalarda sadece iki gözle görülür ama bence minicik iki düzenleme yaptım. Birisi kuşlarıma mekan, ikinciside kuşlarıma mekan. 

Can yoldasım bir minik arkadasım vardı. By Sanslı olarak arada bir post hazırlıyordum. Konusmayı ögrenmis sürekli bana cevap yetistirir olmustu. Ne yazıkkı kaybettim minigimi. Sanırım üç ay oldu ama alışamadım, alışamıyorum onsuzluga. Bir daha asla, aslaa arkadas almayacagım hayatıma. Onsuzluga ithafen kus objeleri ile calıstım biraz. Kafesini verdim işine yarasın diye birilerine. Fakat ona ait tüm oyuncaklarını bu calısmalarda kullandım. Gördükce içim acıyor ama alısmam lazım.


























 

2 yorum:

  1. yorum yazıyorum yazıyorum gitmiyor.niye ki?

    YanıtlaSil
  2. şu anda kötü bir zaman.ülkemin güney doğusu acı içinde. kime sarılıp ağlasam bilemiyorum. omuzun müsait mi kuzum?

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.