. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Hoşgeldin 2023🎄🎇🎆🎈🎉✨

1 Ocak 2023 Pazar

Hoşgeldin 2023🎄🎇🎆🎈🎉✨

Bizler için, çok önemli bir yıl olacak. Öyle çok beklentim varki 2023 yılından. mesela beklentilerimden birisi bu yıl Fenerbahçe'min şampiyon olması. Dilerim ki bu yıl beklentilerimiz gerçekleşir. Cumhuriyetimizin 100. yılında Fenerimin ışığı hiç sönmesin. Senenin bu ilk gününün, geç saatlerinde bu postu hazırlarken, aklımdaki düşüncelerimi klavyedeki parmaklarıma yazdıramıyorum. Hangi birini yazayım diyor iç ses bir taraftan. Onu dinlemiyorum hiç. Ama bu yıl nasip olursa, gerçekleştirebilirsem en büyük planım 29 Ekim'de İzmir'de olmak...


Mutlu Umutlu Yıllar diliyorum.





Haftalardır memleketimde yoğun sis yaşıyoruz. Öğrendiğime daha doğrusu duyduğum bilgilere göre çok yer sis altında. Fakat bıktım artık yemin ederim. Yapayalnız hissediyorum. Bazen camı açıp yada balkona çıkıp imdattt diye bağırmamak için zor duruyorum yada eşim gelip camı kapatıyor. Bu akşam saatlerinde evimizin oldugu alan yüksek bir kotta ve bende binanın en tepesinde olduğumdan manzaram ilginçti. Hemen resimlendirdim. Altta fotolar mevcut. Hatta bir kaçında Ilgaz dağları az cok görünüyor. Uçak kanadından çekmişim gibi sanki. Yada balkondan ayağımı atsam üzerinde yürüyecek gibi. Ruh dünyam zaten bozuk bu sis olayı iyice raydan çıkaracak beni.










🎄🎇🎆🎈🎉✨

 

4 yorum:

  1. Merhabalar.
    2023 yılından umutlu olmanıza sevindim. Beklentilerinize de baktım. Acaba 2023 Cumhurbaşkanlığı ve parlamento seçimi için de bir beklentiniz var mı diye merak ettim. 29 Ekim'de İzmir'de olma beklentiniz için de inşAllah nasip olur diye dua ettim. 2019'dan bu tarafa her şey çok kötü gittiği için, benim 2023'ten hiç sağlıklı bir beklentim yok; sadece yirmi yıldır hep aynı zihniyet tarafından yönetilmekten bıktık usandık, canımıza tak etti. İnşAllah seçimler bir yönetim değişikliğile sonuçlanır.

    Sisli fotoğraflarınıza baktım, aman dikkat edin, "balkondan ayağınızı atsanız üzerinde yürüyecek gibi oluyorum" düşüncesiyle bir kazayana neden vermeyiniz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umut ve ümit neydi bu kelimelerin anlamı unuttumkiiii

      Sil
  2. Sağlıklı mutlu umutlu çok paralı ve benle İzmire gitmek nasip olsun inşşşş

    YanıtlaSil
  3. ben 2023ü hiç sevmedim.. buradan 2024 e geçip birde ona bakmak istiyorum.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.