. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Minik Sehpa Çalısması

6 Nisan 2023 Perşembe

Minik Sehpa Çalısması

 

Sanırım bu sehpayı yaptıgım gün depremin ya bir veya iki gün öncesi idi. Sonrasında paylasmak bile icimden gelmedi.

Son bir kac haftadır, ramazanın gelisi ile yeniden normale dönmeye basladım.

Deprem bölgelerinden birisi olan Elbistan'a bin km. uzak olmamıza ragmen, canlı yayında oradaki yaşanan korkuyu izlerken aynı korkuyu yasadık bizim memlekette aynı anda. 

Bu konuları es geciyorum. Ruhum daralıyor. Tüm yitip giden canların mekanı cennet olsun. Geride kalanlara Allah yasama istegi sevinci versin.

Her neyse, iki atıl saksı ve bir bambu kapaklı kutuyu birlestirdim. Sunum tabagı en tepeye :)









Tam ortada kapaklı kutu mini gizli depo 😀









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.