. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Mayalı Hamur ile Neler Yapabiliriz?

23 Mart 2020 Pazartesi

Mayalı Hamur ile Neler Yapabiliriz?







Evlerimizde kalmamız gereken bu günlerde hadi gelin mutfakta gecirecegimiz zamanlarda eglenceli keyifli bir seyler yapalım. Maya ile birseyler yapmayı seviyorum ben. Bazen hazırlarım hamuru ne sekil versem ne yapsam karar veremem. İste burdan yola cıktıgım icin elimin altında tüm denemelikler burda dursun bulunsun dedim. Deneyelim bakalım bizde.


















































.































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.