. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Maske Dikelim

22 Mart 2020 Pazar

Maske Dikelim











Emekliyim, belli yas üzeriyim. Zor günler yasıyoruz hem ülke hem dünya olarak. Esimide kendimide eve kapattım. Kapattım ama dısarı cıkmakda gerekebilecek. İhmal ettim maske hic almadım. Aslında uzmanlarıda dinledikce gerekde görmedim ama galiba maskenin gerekecegi durumlarda olabilecek. Dısarı cıkmam gerekebilir. O yüzden maske gerek. Biliyoruzki piyasada maske fiyatlarıda ucmus. Devlet bize kolonya ve maske verecek ama neyseeee... Nalan blogunda paylasmıs bugün bana otur makinene dik birkac maske diye akıl verdi. Mantıklı geldi. Ön arastırmalarımda rastladıgım asagıdaki post, "vayy be hayat sen nelere kadirsin" dedirtti. Göreceginiz üzere bu arkadas bu postu 2009 yılında H1N1 icin hazırlamıs ve biz an itibari ile neleri gördük neleri yasıyoruz. Umarım, bunlar son olur herbirimiz kurtuluruz bu zor günlerden ve bir daha bu kadar agır sınanma günleri yasamayız












7 Temmuz 2009 Salı


Yüz Maskesi

En son moda aksesuarı: Yüz Maskesi. Sokaklara ve jet-seterlere çarpıyor ...

H1N1'in bu zamanlarında kesinlikle eğlenceli değil, Sarawak'taki kıyılarımıza isabet etti. Dağıtılan cerrahi maskemi korumak için bazı süslü maske örtüleri yaptım. Eğer kendi yapmak istiyorsanız aşağıda çok temel talimatlar bir dizi.

Uygun olduğundan emin olmak için boyutlar için cerrahi bir maske çıkardım. Tasarruf ettiğim artık kumaşlar kullandım. Bunlar benim maske boyutumdu; 17,5 cm x 17 cm, 2 cm dikiş payı ile. Ayrıca kıvrımları da işaretledim. Ütülemeden önce kumaşı işaretli ve sürekli olarak işaretleyin. Burada, katlandığı gibi ütüleyin. Ve bir detay çekimi. 1 cm (altta) ve 2 cm (altta) kıvrımları.
















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.