. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Ispanak ve Tavuklu Pide Kebabı "Ben'den..."

2 Ekim 2019 Çarşamba

Ispanak ve Tavuklu Pide Kebabı "Ben'den..."


Bizim memlekette Ramazan harici Pide her zaman bulunmazdı hasret kalırdık. O yüzden ramazanda bir pideyi dolaba atarım. Simdi bazı fırınlarda oluyor ama benimde cok aklıma gelmiyor pide almak. Bu gün dolapta biraz yer acmam gerektiginden pideyi cıkarttım. Malum kıs aylarıda geldi ıspanak bollasacak stogumda var baktım onuda ekledim malzeme icine, baktım iki adette tavuk but var hemen onuda attım düdüklüye ama öncesinde bayaa bi bıcakladım butları yarım limon birkac dis sarımsak bir tatlı kasıgı kadar seker toz zencefil tuz biber birazda acııı biber ve sıvıyag ekleyip bir cay bardagı su ile onbes dk.pisirdim. Didikledim. Önce küpküp kestigim pideleri az yagda kizarttım ıspanagı ekledim nane dereotu olmazsa olmazım hepsini bir güzel kısık ateste kavurdum. En son servis yapacagım zaman tavuk butlarını ekledim pide ve ıspanaga sonra tabaklara sunuma. İste böylesine uydurma ama muhtesem bir lezzet cıktı ortaya. Denemelisiniz...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.