. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: "Daldaki Huzur"

1 Ekim 2019 Salı

"Daldaki Huzur"



Dakikalarca baktım resimdeki birlige bütünlüge birbirlerine duydukları güvene. Bu nasıl güzel bir kare, bu nasıl güzel bir resim. Kim yakalamıssa ellerine emeklerine objektifine sabrına saglık. Dedigim gibi gercekten ilk gördügüm anda ciddi uzun uzun baktım resime, kopilerken buraya post olarak attıktan sonra da, baktım baktımm huzur doldu icim ama sonra post adı ne olsa ne olmalı sorusu takıldı aklıma "Daldaki Kuslar" ilk aklıma gelendi. O baslık sonrası "Teldeki Kuslar" filmi geldi aklıma pis pis sırıttım kendi kendime bu satırları yazarkene hala sırıtıyordum. Teldeki Kuslar filmi aklıma gelincede tekrar izlemek geldi icimden.  İzlemeyen varsa yada benim gibi tekrar tekrar keyifle izlemek isterseniz lütfen izleyin...

Resim

"Teldeki Kuslar"







3 yorum:

  1. Ne güzel bir kare. Sevimli, huzur veren bir kre olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Kardeşce ne kadar güzel bir an teldeki kuşlarada bir bakalım daldaki kuşların hatrına

    YanıtlaSil
  3. Bu nasıl bir tatlılık.İnsana huzur veriyor gerçekten.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.