. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: 9.Kastamonu Ahsap Fuarı

3 Ekim 2019 Perşembe

9.Kastamonu Ahsap Fuarı


Yıllardır giderim keyifle Ahsap Fuarına. Gectigimiz yıllarda özellikle gecen yıl hayal kırıklıgı yasamıstım. Katılım cok azdı cünki ne firmalar ne ürünler yerini almamıstı fuarda standlar bostu hep maalesef. Ahsap önemli bizim memlekette zira dag tas yemyesil ormanların ortasında yasıyoruz ve ahsap isinde gercekten muhtesem isler calısmalar var bizde. Bu aksam saatlerinde gezdim fuar alanını ve oldukca keyif aldım. Bu sefer katılım daha coktu. Yeni ürünler, farklı calısmalar gördüm. Tabii resimlendirdim blogum icin bollbol. Bakalım begenecekmisiniz...

































3 yorum:

  1. Çok güzel ürünler, Ahşap bana hep çok şık ve asil gelir.

    YanıtlaSil
  2. Güzel olan her şey unutuluyor, unutulmaya yüz tutuyor ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  3. Hepsi de el emeğı.İnce işçilik.Kıymetini bilip yaşatmak lazım.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.