. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: "KirazlıBahçe" Nisan/2024 - Çocuk Bayramı

21 Nisan 2024 Pazar

"KirazlıBahçe" Nisan/2024 - Çocuk Bayramı

 






Bahar'da memleketimde en sevdiğim mekan "Kirazlıbahçe"miz. Hazır Bahar Dalları açmışken kacırmayalım diyen Şerife'm beni ve Saliha'mı cennet bahcemizde kahce icmeye ikna etti. İkna kelimesini, cümleyi düzgün bağlamak için kullandım. Uçarak atladım gidelimmi dendiğinde teklife. Bu cennet bahçemizde, kahve eşliğinde keyif yaparken çektiğimiz resimler tam anlamıyla ömürlük çekildi.





O gün öğle sonrasında; Atatürkçü Düşünce Derneğimizin ev sahipliğinde, dantel örgü yeteneği ve azmi benden çok fazla olan yüce Türk Kadınları tarafından 23 Nisan'da az sayıda da olsa çocuklarımızı sevindirmek için çalışmalara başlanıldı.








Bu çalışmalar henüz bitmedi. Yarın sonlandırıp 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramında yapacağımız bir etkinlikle çocuklarımıza vereceğiz. Yeni bir post ile yakın zamanda biriktirilecek yeni anılara...

Sevgilerimle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.