. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Penye Bluz Yenileme

21 Nisan 2024 Pazar

Penye Bluz Yenileme



Yan dikişlerden kol altlarına kadar çift sıra büzgülü bir bluzdu pazardan aldığımda, eve geldiğimde pişman oldum. Deseni ve penyesi oldukça iyi olduğu için değişiklik yapsam mı oldum tabii. Her zamanki gibi aldığım hali ile resim çekmeden söktüm diktim ve dikerken ki evrelerde aklıma geldi resim. Büzgülerle kurdelalar devre dışı artık. Büzgü kısmından sonrasında bir karışlık kenarlarda kumaş parçalarıda vardı. Ben tamamen normal düz bir hale çevirdim. Yanlardaki kestiğim fazlalıklar kemer ve şapkama bant oldu. Büzgü için kullanılan esnek kurdela ile yaka kenarına süs yaptım. Bir tür biye gibi.











 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.