. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: İleri Dönüsüm (Seneye Yaz Aylarına) Gömlek Yenileme 👧😃🙏

21 Ekim 2023 Cumartesi

İleri Dönüsüm (Seneye Yaz Aylarına) Gömlek Yenileme 👧😃🙏

 





Bu Haziran el atmıştım, kocama aldığım ama dar gelen likralı esnek gömleğe. Kolları ve yakayı çıkarıp, yan dikişlerden birer cırt açıp yırtmaç ekledim. 

Kenarlara tığ ile çoban dikişimsi uydurma el örgüsü çektim. Çok da matah bir yenileme olmasa da sonunda bitirdim. 

Post başlığı tamda buna uygun. Ekim 20de anca bitti. Allah'ım erdirirse seneye giyeceğim umarım. 




















3 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.