. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: "Biraz Zayıfladım Sanki"

1 Kasım 2023 Çarşamba

"Biraz Zayıfladım Sanki"




İki yıl önce kuzuma söz verdiğimde 65-68 kilo arasındayım. Diğer bir anlatım yolu 68'e kadar çıkıp ancak 65'e inebiliyordum. Ne yaparsam yapayım kilo veremiyordum. Kuzum ile beraberken her fırsat bulduğumda tavanı on bin adım yapıp, ritimli uzun yürüyüşlere başladım. Her seferinde onunla olmasa da tavana ulaşamasam da, bu işi ihmal etmeden aksatmadan devam ettim. Bu arada bende boyda 1.53 😀 Bu boya bu kilo açıkçası minik bir top. Yaklaşık olarak bir yılda 7-8 kilo verdim. Tam da hedefime ulastım derken kuzum bana tekrar bir ara gaz daha verdi  dedi ki "anne eğer sen istersen 55' e de inersin." Devam eden diş tedavilerinin, aldığım gaz ve benimde istek ve azmim ile ben şu anda 53 kiloyum🤸 İş bankam ve Tema sayesinde ise 3 adet dikili agacımda oldu attıgım adımlarım neticesinde. Heyhatt incelmek bana çok iyi geldiyse de bir sorunum olustu. Kıyafetlerim büyük ve bol. Gardrop yenilemek zor. Yavastan yeni bir seyler alsamda vazgecemedigim sevdiklerim mevcut. O yüzden bu ara mini yenilemeler, daraltmalar elden gecirme operasyonları yaptım. Mesela bol gelen kapri alt pijama artık hem şort hem askılı üst oldu. Alt üst ikili simdi üçlü oldu. Yalnız belirtmeliyim ki, dar bol olayı kadar dikis dikmeyi ögrenme şevki ile bu ara çok şey elden geçirmekteyim.






















2 yorum:

  1. Ee 53 kilo olunca her şeyi giyersin tabi.70 kilo ol da giy bakalım o şortları.Resmen görüntü kirliliği 😂.Güle güle giy canım.Üstünde paralansın.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.