. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: 09.Ekim // Bugün Benim Dogum Günüm

9 Ekim 2023 Pazartesi

09.Ekim // Bugün Benim Dogum Günüm

 



59 oldum bugün. 

Bu sabah buz gibi ve kapkaranlık bir güne "Günaydın" dedim. Daha dün 25 derecelerdeyken, bu sabah 9 dereceydi bizim memleket. Günlerden de 9 ve Ekim. Yarın yine 20li derecelerde bu memleket. Nedirse artık bana kastı!!! Nasıl bir sanssızlıksa bu, ne diyimm ben bilemedim.

Aslında henüz 18.5 filanım da neysee. Çok özendigim ve istediğim seyler oldu şimdiye dek. Asla hicbir özendigim olmadı. Mesela; saclarımın gür ve dalgalı olması, cok düzgün tırnaklar, uzun boy. Hicbiri yok bende. Amann neyse bodur tavuk her dem taze diye kısa tesellisi ile avunayım ben yine. Hadi boy neyse ama basımda sac ellerimde tırnak kalmadı. Hayat sen ne cabuk hacadın beniii...

Günümü tamamen tembellige ayırdım bugün. Birseyler yapmayı yasakladım kendime, o yüzden yarını iple cekiyorum. 


Fiziksel özellikler bir yana hayatım boyunca cok istedigim hic bir seyde olmadı. Ege ve İzmir saplantı olmustu bir aralar, vazgectim gerceklesmeyince. Bir ara ciddi psikologluk olmustumda.


(Yunuslarla yüzme videomu gugıl hemen sildi maalesef)

En cok hayalini kurdugumsa yunuslar ile birlikte yüzmek. Mümkünatsız...

Bir ara Avustralya'da tatil hayalim vardı. Ama kocam iltica fikirlerimi anlayınca planlarım suya düstü. Vazgecemedigim hayallerimden biri Kuzey Işıklarını izleyebilmek.


Olmayacak bir duamıydı bu.

Maalesef emekli memur olunca olmayacak dua tabii bu. Bu konuya hic girmeyim ama Üni.mezunu emekli memurum ve asgari ücretli benden cok alıyor.............................




Dipteyim, Sondayım, Depresyondayımmm :))

Sevgilerimle



6 yorum:

  1. Merhabalar.
    Doğum gününüzü kutlar; sağlıklı ve sevdiklerinizle birlikte mutlu nice yıllar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. Hayat şartları gerçekten öyle zor ki... Yine de yeni yaşınız kutlu olsun, kim bilir belki bu yaşınızda hayat bir süpriz yapar size. :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş doğum gününüz kurtlu kutlu olsun :) Depresyondan çıktınız mı :)

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.