. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Ne Yapsam Bilemedim???

8 Ekim 2023 Pazar

Ne Yapsam Bilemedim???


Henüz yapım ve imalat aşamasındayım. Bitiremedim. Kesin olan şu; sivri burun ayakkabı giyemiyorum, canım yanıyor. Sırf bu yüzden değil tabii içimden gelen hadi kes dürtüsü ardından bakalım ne hale sokabilirim üzerinde neler yapabilirim düşüncesi.
Bugünlerde sürekli bir seyler yapıyorum. Tam olarak diyebilirimki o uyusuk tembel günlerimden sıyrılıp kurtuldum. Bir şeyler dikiyorum, örüyorum. Yeniden takı yapmaya başladım. Blogumla yeniden barıştım :)) Hayatı seviyorum 

Yinede bu ayakkabılar için son kararımı veremedim...











 

4 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.