. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Kavanoz Baharatlık Kahve ve Şekerlik Denemelerim *3

8 Ağustos 2022 Pazartesi

Kavanoz Baharatlık Kahve ve Şekerlik Denemelerim *3

 





Günde üç kahve keyfimiz var.  Genelde Türk kahvesi. Bazen sek nescafe bazen hazır satılan paket starbucks kahve çeşitleri. Seviyorum bu keyfi. Aman yalnız filan her halikarda keyifli dostlarla enfess olsada. Mutfak tezgahımda bir köşe oluşturmaya karar verdim. Çay ve kahve makinalarının yerini, priz ve çaydanlık buhar olayı yüzünden değiştiremiyordum. Ona da çözüm ürettim. Uzatma kablosunu duvara dolap altından doğru slikon ile yapıştararak yeni güzergah yarattım. Aslında çok kullanışlı kablo tutucular gördüm insta üzerinde nette arastırıp bulmak lazım onlardan çok işime yararlar. Kahve çay makinalarım yerini bulunca o mevkiye kavanozlarımıda yeniledim. Yani geçtiğimiz haftalar kavanoz çalışmalarım bu son ikili ile bitti sanırım. Kavanozlarım için bir dolap montesinden neresinden ne şekilde artırdığım, neresinindi bir türlü çözemediğim (sanırım fazla gönderim yapılmıs) ahşap rafa, yine ahşap boncuklardan ayaklar ve eski bileziklerimden saplar monteledim. 

Kavanoz ikilisini ise dantel ile kapladım. Kurdela, boncuk, bir iki minik taş ile kullanıma hazır hale getirdim.

Artık uzun süre kavanoz görmek istemiyorum :))

Sevgilerimle... 



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.