. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Kavanoz Baharatlık Kahve ve Şekerlik Denemelerim *2

8 Ağustos 2022 Pazartesi

Kavanoz Baharatlık Kahve ve Şekerlik Denemelerim *2

 


Atmaya kıyamadığım birkaç kavanozu siyah akrilik ile kafes şekilli kısımlarını boyadım. Atmak derken tabikii çöpe atmak değil hemen düzelteyim. Ablamın işine cok yarıyor kavanozlar ya ona ya kapıcımıza teslim ediyorum. Ama biraz ek kavanoz ihtiyacım vardı. Bunlar bana kalanlar.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.