. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Fil Ayağı Vazo & Jüt Urgan Halat Sarmalı

1 Ağustos 2022 Pazartesi

Fil Ayağı Vazo & Jüt Urgan Halat Sarmalı








"Mika oldugu icin aşırı toz tutması ve zamanla tuhaf renk degisimlerini jüt ve halat ile yok ettim"

Elimdeki rengarenk cicekler ile yeni bir moda girdiler son halini begendim icime sindi. 

Minik minik kafamı dagıtacak bazılarına göre gereksiz çabalar icindeyim ama ruhum sıkkın. Bir seylerle ugrasmazsam delirecegim. Nedenmi???

Yıllardır dislerim sallanır durur. Bizim ailede kalıtımsal olaraktan hep bir diş sıkıntısı vardır. Ablam ve Nalan diş ameliyatları gecirmislerdir. Dislerimiz genlerimiz geregi sıkıntılı. Yıllar önce Theramed sayesinde sallantıyı durdurmayı basarmıstım ama sagolsun devletimiz neden bilmem bu dis macunun ülkeye girisine bir yasak getirdi. Bir daha bulamadım. Sadece Amerika ve Almanya'da varmıs. İyi bişiydi yesil Caylı Theramed. Her neyse pandemi ilk basladıgı zamanlarda yeniden basladı benim sıkıntılar hatta yasadıgım cok büyük bir sıkıntıda esim covid19a yakalandım sanmıstı, cektigim agrılar yüzünden. Sonrasında bir gece büyük bir acı ile uyandım alt en ön üç disimi dudaklarıma yatırmısım ittirerek. Ertesi gün üçüde çekildi. Şunu da belirtmeliyim ki dislerim çürüyerek degil eriyerek yok oluyorlar hicbirinde kök kalmamıs. Son üç yıldır zirkonyum protez disler ile mücadele verdim. Verdim derken agız ve çene yapısı bozuk oldugundan dolayı zirkon dislerim daha ikinci haftasında tam ortasından kırıldı. Dis hekimim kıyamam ben bunu kesip almaya gittigi yere kadar gitsin diye bıraktı. İşte bu karardan sonra tam bir yıl iltihaplanmalar yüzünden agrı kesici ve antibiotik ile yasadım. Alttakiler üsttekiler, biri bitiyor digeri baslıyor. Nasıl bir sınavsa bu cektigim hicbir agrıya sızıya benzemiyor. Gectigimiz hafta en büyük isyan bayragını acarak Dr.u ma restlerimin hepsini cektim. O da dislerimin hepsini cekti. Son bir haftadır ise temel reis gibiyim güç olarak degil diş olarak sadece bir pipom eksik. Neyse yaradanım baska bir sıkıntı vermesin buna da sükür diyelim. Tüm bunları anlatma sebebim ruhsal dengemin bozuk olması. Anlatma ihtiyacı duymam ve paylasmak istemem. Aynada kendime ilk baktıgımda kiii o zaman henüz dört diş bendeydi buna ragmen uzun süre agladım. Bundan sonrasında daha zor bir süreç beni bekliyor. Takma dişler simdilerde protezler. Nasıl alısacagım bilmem zira dis fırcalamak bile eziyettir bana anında ögürürüm. İnsanoglu herseye uyum saglar alısır biliyorum ama iste o alısma süreci mesakkatli cok çetrefilli aoll. Bu sürecte bloguma bakamadım aylardır ara ara bakabiliyorum. Blog arkadaslarımı ziyarete gidemiyor yeni blog ziyaretleri yapamıyorum. Tüm arkadaslarımdan özür diliyorum. Aslında kafa dagıtmak icin iyide çalısıyor ve üretiyorum kendimce fakat bloguma bakamıyorum uzun aralar girer oldu aramıza. Haftaya sanırım protez ölcüleri alınacak bende yeni dislerime kavusurum umarım. 

Sevgilerimle...







1 yorum:

  1. En kısa zamanda süper görünümlü dişlerine kavuşacağindan hiç şüphem yok yaptığın herşey çok güzel tam seni yansıtıyor eline emeğine sağlık seni çok seviyorum canım kardesim


    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.