. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Porselen Kavanozdan Dönüşüm Çiçeklik

30 Temmuz 2022 Cumartesi

Porselen Kavanozdan Dönüşüm Çiçeklik

 



Porselen çöp kutumdu. Sakarlıgım sayesinde biraz hasar gördü. Atamam tabikii paramparca olmadıki. Yapıstırdım öyle kullanıma devam edecektim ama aklıma başka fikir geldi. Kapağı alta yapıştırıp ayaklık yaptım. Saksılığa dönüstürdüm. Biraz renk attım akrilik ile son aşama jüt iplikler ile son dokunuş. 

Gectigimiz hafta uzun bir yürüyüş sırasında dalları kaldırıma kadar inmis iki agaçtan farklı dallar topladım. Nedir bilmem ama çok güzeller. Kuruyunca onlarıda yeni saksıda tanzim yaptım. 

Ayrıntılı Görseller;

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.