. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Kağıt Çantaları Çok Seviyorum

29 Temmuz 2022 Cuma

Kağıt Çantaları Çok Seviyorum





Kağıt çantaları çok seviyorum başlığı atmamın sebebi sadece alışveriş taşıma vs degil tabikii gerçekten seviyorum, elime geçeni atmıyorum. Böyle incecik tam anlamıyla kağıt olanlar bir iki kullanımlık zaten. Yinede çok kullanıp yıpranmadığından bakın nasıl değerlendirdim. Biri şemsiyelik diğeri gözlük çantam ve bence çok şık oldular.

Ayrıntılı görseller 





Bu şemsiyelik

Yağ pet şisesini temizlemek beni biraz yorsa da hadi üşenme deyip kalkıştım bu işe

Beyaz tutkal ile kapladım yüzeyleri bilirsiniz az biraz kuruyunca daha güzel kaplanıyor yüzeyler. 

Şemsiyelik kaplama çantam HM (HarikaMehmet)(Sinem'ce açılım)

Bu da netten... :)))



 









Bu gözlük çantam

Kolonya şisesi kutusunun üzerine sıtarbaks 😁 çantamı kullandım şahane oldu.

Biraz kesip biçtimkii saplar tam istediğim halde olsun.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.