. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Minicik Bir Yenilenme

2 Ocak 2022 Pazar

Minicik Bir Yenilenme




Minicik bir şekerliğim vardı. Görünüşünü sevsem de çok kullanımımda değildi. Minicik şekerliğime, minicik bir değişim yaptım. Kapağını ona ayak yaptım. Bu tür çalışmalar da sıcak silikon veya diğer yapıştırıcı iyi sonuç vermiyor. Silikon bir süre sonra bırakıyor kendini. Ben pattex kullanıyorum. Takı ve bu tür yapıştırma işlemlerinde sonuç mükemmel oluyor. Yapıstırıcı tamamen kuruduktan sonra, objeyi taş ile dolduracağım için yapıştırdığım kısımı dış çevresinden silikon ile destekledim.
















 

Bu arada farkettim kiii, blogumda girdiğimiz yepyeni yıl için post hazırlamamışım. Nasıl atladım bilmiyorum. Aşırı unutkanım son zamanlarda. Mesela bugün kahvaltıda eşim bana ormancı gömleği almaktan bahsettiği anda bir çığlık attımki adam şoka girdi. İki hafta önce ona hediye olarak en sevdiği renklerde bulup gömlek ve kazak hediye almıştım. Ve ancak iki gün sonra bir vesile ile hatırladım. Gömlekten bahsedilmese ne zaman gelirdi aklıma bilmem. Ancak bu sabah verdim hediyelerimi. Dolayısı ile tüm blogger dostlarımın yeni yepyeni yıllarını en samimi dileklerimle kutluyor, sağlıklı pandemisiz mutlu başarılı ekonomimiz düzgün yani paralı güzel bir yıl diliyorum. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.