. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Tığ Örgü // Triko Tunik Karışımı

29 Aralık 2021 Çarşamba

Tığ Örgü // Triko Tunik Karışımı



 










Yıllar önce tunik diye aldığım ama kendi boy mevfumumu unuttuğum, fakat sevdiğim için de vazgeçemediğim elbisemsi trikoma değişiklik yaptım. Çok keyif aldım çünkü yıllardır bu tarz bir şey denememistim. Kumaş ve örgüyü bir arada seviyorum. Rahatça ve severek giyebileceğim baharları bekliyorum.

Ön ortadan boydan boya kestikten sonra tamamen tüm çevresine tığ ile basit örgü çalıştım. 



























2 yorum:

  1. çok güzel olmuş...ellerine sağlık...çok da yakışmışşş😘😎😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederimm :)) Begenmene sevindim. Zayıfladım ondan yakıstıııı

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.