. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Pet Şişeler ile Dev Bir Tek Şişe

13 Ocak 2022 Perşembe

Pet Şişeler ile Dev Bir Tek Şişe








Bir süre önce banyoda bir tadilat ile duşakabin yeniledik. Kabinin sol kısmında havlupan mevcut ve sağ kısmında ise bir çıkıntı olduğundan dolayı kabin istediğim ölçülerde olamadı. O yüzden sağ kısımda açıklık kaldı. Bu kısım beni delirtiyordu.  Ben tabikii o açıklağı kapatmak zorundaydım. O yüzden şişe ve kahve kutularını derleyip topladım kestim şekillendirdim, pet şişeleri ütüledim, keskinliklerini yok ettim. Hepsini boyadım, yapıstırıp dev bir şişe görünümü elde ettim. Amacıma ulaştım.



































2 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.