. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Porselen Objelerin Yenilenmesi

1 Aralık 2021 Çarşamba

Porselen Objelerin Yenilenmesi



 

Eski hemde gerçek anlamda çok eski birkaç düğme değerlendirdim. Onlardan dekor amaçlı kapaklar yaptımki diğer objelerimde kullanabileyim. Bu eski düğmeler babannemin bir hırkasından kalma. Baktım ortaları rahat çıkıyor, tutma kısmı oldu kapaklara. Aslında bir iki haftadır yaptığım çalışmalarımın kayda değer bir çalışma olmadığını biliyorum. Asıl kafamdaki ve elimdeki diğer işlere bir türlü adapte olamadığımdan ufak tefek çalışmalar yada çabuk bitecek ve içimi rahatlatacak çalışmalara yöneliyorum. Daha önce mini porselen çiçekli sulama aracı görünümündeki objelerin çiçeklerinden kurtuldum. Onlar naylon ve basitti. Demiştim yaa bu aralar ruhum darlandığından sanırım bir siyaha geçiş modundayım. Siyah asiil renk yahu :)) İnce danteller ile görünüm tazeledim














Önce atmaya kıyamadığım sıvı deterjanlığım elden geçti. Yine eski bir düğme ve ince serit dantelle






Kullanmadığım küpelerde devrede





Bu sevimlide arkadaşımdan hediye, ayak yani taban kısmı turuncu olduğundan siyah oje ile boyandı tabikii, ortama uyum gerek













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.