. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Kırmızı Biber (Kapya) Turşusu // Ben'den...

30 Kasım 2021 Salı

Kırmızı Biber (Kapya) Turşusu // Ben'den...




Emekliyim 😃 

Kot giymeme kararı aldım. Cep delik cepken delik diye bir şarkı vardı eskilerden şu an aklıma takılan. O kadar hoşuma gittiki bu arkadasımdan gelen mini espriyi paylaşayım istedim. Bir koca yıl daha bitti bitecek. Kimi zaman sıkıntılı, kimi zaman keyifli geçen koca bir yıl daha bitti bitecek. Dönüp baktım maziye, paylaşacak ne varmış. Kocaman bir hiç. Pandemisi, depremleri, yitirdiğimiz dostlarımız. Kafam karmakarışık yine. Kevgirmisin be kardeşlik.


Neler neler yazacaktım ama bu serseri varya bu minnak serseri, yazma benim ile ilgilen diye hem sürekli benimle konuşuyor hemde parmaklarıma öfke ile saldırıyor. O yüzdendir ki ne yazıyordum, ne anlatacaktım aklımdan çıkıyor.Can yoldasım arkadasım kankam herseyim oldu minnağım.

Bu post için asıl yola çıkış sebebim;








Kırmızı biber turşularım. Közledim bir güzel, temizledim. Bol sarımsak ve bol yeşil biber hazırladım mini mini. Birkaç tane domates rendeledim. Bir limon ve sirke karısımınada ek bir tatlı kaşığı nar ekşisi püf noktası. Tuz katmayı unutmayın. En son kapağı kapatmadan zeytinyağı ekleyin üzerine. Enfes bir lezzet oluyor, denemelisiniz.




Buyrunnnn Benimmmm



Bu şişeler benden bir arkadaşıma hediye. Öyle seri şekilde hazırlamışımki biran önce vereyim diye tek bir kare resim almayı akıl edebildim en sonda :D


Sevgilerimle...




DipNot: Nasa ve Dart ile ilgili gelismeleri yakın takipteyimmm



 



2 yorum:

  1. Merhabalar.
    Kot pantolonundaki küçük para cebinden yola çıkarsak, çok güzel bir teşbihte bulunmuşlar. Hani bir söz vardır: "Zurnada peşrev olmaz, ne çıkarsa bahtına" diye. Ben de diyorum ki, "Teşbihte peşrev olmaz, ne çıkarsa şansına" İşte bize de çıka çıka kot pantolonunun bozuk para cebi çıktı. Biz de şans mı var efendim? Yalnız bu teşbihi çok güzel ve yerinde buldum. Yani bir başka deyişle 10 numara. Ben de emekliyim. Gerçekten aldığımız maaş, ancak bu kot pantolonunun bozuk para cebi kadar. Efendim bizler emekli insanlarız, gücümüz ancak böyle ucuz kot pantolonlarına yetiyor. Emekli maaşımız kumaş pantolon giymeye müsait değil.

    Benim sayfama da beklerim sizi. "https://www.degirmendenmektupvar.blogspot.com" Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. 1nde vezir 2.nde reziliz :))

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.