. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Örümcek Ağı Altında // Objektifimden...

30 Kasım 2021 Salı

Örümcek Ağı Altında // Objektifimden...



 


2020den bu yana ne kadar yaşamadığımız, görmediğimiz varsa gördük yaşadık. Bizim buralarda sis olayı görülür, yaşanır. Duvar olur bazen hemen burnumun dibinde, balkonumun yada penceremden baktığım noktada camda sadece kendi yansımamla başbaşa. Evrende yapayalnız olduğunu düşündüren sis olayları yaşadım zaman zaman. Fakat dün geceki ender olarak gördüklerimdendi. Daha önce bir sabah tüm binaların sisin üzerinde kaldığını da görmüstüm. Resimlendirmistim o zamanda. Dün gece ise sanki şehri dev bir örümcek ağı kaplamış, herkes o ağın içinde kalmıştı. Bugün akşam saatlerine doğru başlayan fırtına tamamen bu ağı temizleyip yok etti. 

















2 yorum:

  1. Ovvv, nasıl bir sis öyle. En son böyle yoğun bir sis Boraboy Gölüne gittiğimiz zaman görmüştüm.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.