. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Ocak/2021

23 Ocak 2021 Cumartesi

Ocak/2021

 Bundan sonra aylık özet gececegim buradan sizlere. Benim icin önem arzedenler ve diger paylasımlarımın yanısıra, burda olmalı burada kalmalı dediklerimden haric ayda bir icimden gecenler ve önemli olanların derlemesi





Evet 2020 o kadar hızlı gecti gittiki ömrümüzden bir yıl bir cırpıda uctu. Birisi Twitter'da yazmıstı. Ocak Subat Mart Corona Corona Corona Kasım Aralık eee aynen öyle valla. 2021 farklı olmayacak sanırım. Ocak ayı bitmek üzere aynı sürec umarım tekrarlanmaz yasamayız yeniden aynı sıkıntıları. Dilerim insanlık adına güzel seyler yasarız bu yıl. 




Evdeki nesemiz ise bizim ufaklık BySanslı. Bir yasında artık beyefendi. Cenesi hic durmuyor. Ne söylesem ögrendigi icin cok dikkatliyiz artık. Cünkü gecenlerde "bi sussan artık" dedi bana. "Fenerbahce" en zorlandıgı ama söylüyor serseri. Koridordan onun oldugu kısma bakmadan gecersem Askımm diye öyle dolgun bir ses ile sesleniyorki korkuyorum bazen.




Gecenlerde karsıma cıktı bu resimde... O kadar hosuma gittiki burada olmalı diye aldım geldim



Ve Mesudumm... Cok Mesut'um. Son yıllarda her Fenerbahce taraftarı gibi dört gözle bekledigim, yaa gelmezse diye streslendigim. Sonunda geldi. Ülkesine, seyircisine kavustu. Tesekkürler KOÇ'um iyiki varsın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.