. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Örgü Örme Sanatının Püf Noktaları Nelerdir?

22 Ocak 2021 Cuma

Örgü Örme Sanatının Püf Noktaları Nelerdir?



Örgü örmek bence en rahatlatıcı rehabilite yöntemlerinden biridir. Sahsen ben kendim, yani sahsım olarak örgü islerinde, tığ veya şiş örgü farketmez acaip sekilde relax oluyor, rahatlıyorum. Kitap okumak da öyle diyecegimde; o engin denizlerde yüzmek gibi, sanırım örgünün bir üst asaması. Neler diyorum ben, gecenin 01.30n da post hazırlarsan böyle olur iste. Arkadasım, cok güvenli whatsapp üzerinden atmıs bana, örgü örme sanatının "püf noktalarını" buyrun sizlerde örün ayy okuyun rahatlayın relaxxx 😀👍🙏




Örgü örme sanatının püf noktaları;

1) Önce her ilmekte örebiliyorum diye şükredeceksin.

2) Şiş'in topuzu/ tığın ucu  kadar beyni ve kalbi olmayan ama kolun kadar dili olanları  ilmeklerin içine içine gömeceksin.

3) İçinde ukde kalan cevapları ilmek ilmek dışına dökeceksin.

4) Seni strese sokanların şişin/tığın ucunda oldugunu düşünüp her ilmekte dürteceksin.

5) Dolaşan ipleri  kolay açmak icin  yolmak istedigin kişinin saçı yerine koyacaksın.

6 ) Her biten örgü sonunda kötülüklerle muhatap olmak yerine ne güzel bir sanatla ugraştığın için yine şükredeceksin.

Herkese kolay gelsin 😀💛💙👍





2 yorum:

  1. pek guuzel bır yazı, duygulara tercuman olmus. Kım yollamıs acabaaaa)))))))))). Hunerlerıne bayılıyorum canımmmm

    YanıtlaSil
  2. Tanıyor olma ihtimalin yok canım, uzaklardannn bir melek yolladı :D

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.