. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Örgü Örnekleri

23 Ocak 2021 Cumartesi

Örgü Örnekleri

 Yurt dısında yasayan can dostum Cizciğimden gelen yeni calısmalar bu post konusu

Kısaca sizlere bahsetmeden gecemeyecegim. Zira kendisini cok takdir ediyorum. Öncelikle Dr.kendisi...Yıllarca cabaladı ve basardı. Bunun yanında Unicef Gönüllülerinden. Bir bakarım dünyanın bir yerinde, bir bakarım diger ucunda. Asla bos durmaz duramaz. O yüzden iyi anlasıyoruz yaa... Alttaki resimlerde göreceksiniz sapkalar eldivenler örer ve cocuklara dagıtır. O cocuklardan biride benim inanın, yüzümü güldüren, cok uzagımda ama en yakınımda olan candostuma sevgilerimle...























Yanlıs hatırlamıyorsam, bu cikolalı hazırlıklar hastanede olan cocuklar icindi.





Melegime Sonsuz Tesekkürlerimle... İyiki Varsın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.