. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DIY Cam Buzluk ve Sürahi Yenileme

23 Ocak 2021 Cumartesi

DIY Cam Buzluk ve Sürahi Yenileme


 





Buzlugumun Sapı ve Caydanlıgımın kendisi kırıldı. Arada bir acaip boyutlarda sakarlıgım tutuyor. Cok severek aldıgım cok seyi kırdım. Ama hic üzülmem kırdıklarıma. Benden cok yasayacaklar ben kırmasam. Haksızmıyım!!!  Ayrıca hangi birine üzüleyim, bazen aylarca birsey kırmam dökmem, bazende bir gün icinde birkac ürün yok ederim. İste bu durumda da geri dönüsümcü ruhum devreye girer. Arta kalanlardan isime yarayacak durumda olanları atmam, belki bir yerde kullanırım diye koyarım malzeme depoma. Buzluk sapsız bir sekilde isime yarıyordu. Gecenlerde lavabo altı dolabıma el attıgımda tamda agız kısmını catlattıgım sürahi ve buzluk icin yenileme kararı aldım. Cam caydanlıgın Bambu sapı duruyordu, onu buzluga monte ettim. Sürahi ve buzlugu kumas ile kapladım. Sürahi buzdolabı posetlerime, buzluk ise tel sungerlere depo oldu. 






Yogurt kutularını daha önce bir post ile paylasmıstım sizlerle. Onlarda bulasık makina deterjan deposu




Belki İlginizi Cekebilir;

Yogurt Kutularından Deterjan Kutusu Dönüsümü
















2 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.