. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Yogurt Kutularından Deterjan Kutusu Dönüsümü

10 Ocak 2021 Pazar

Yogurt Kutularından Deterjan Kutusu Dönüsümü



İki orta boy yogurt kutusu tüm sıkıntımı aldı götürdü bugün. Dün gece sabahladım yine. Elimde yastıgım ve yerlerde bir cocuk gibi sürükleyerek tasıdıgım battaniyem ile oda oda dolanıp sonunda sabaha karsı salonda kanapede uykuya dalabildim. Azıcıkk uyusamda genelde zinde olurum ama bu aralar sürünüyorum canlanamıyorum. Haftasonu kısıtlaması nedeniyle esimde evde. Ne yapsam uzanıp uyusammı dedim saat iki gibi yoksa biraz elisimi yapsam. Uyuma dedi esim, gece sürünüyorsun. Pekiii dedim ve iki kutuyu kaplama kararı aldım.Birine zaten bulasık makine deterjanı doldurmustum. O amacla kullanılacaklar yani. Beyaz A4 ile kapladım önce mecburen cünkü üzerlerindeki renkler cok canlı ve boyamak istemedi canım. En pratik yoldan kagıt kaplama üzerine delik desik olmus cokk eski tül perde kullanarak kapattım. En son kurdelalar ile bitis ve kullanıma hazır yeni deterjanlıklarım.





















 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.