. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Bebek Tulumlarından Sevimli Oyuncaklar

18 Şubat 2020 Salı

Bebek Tulumlarından Sevimli Oyuncaklar











Bebek Tulumlarından o kadar güzel isler cıkarmıslarki hayran kaldım. Carsı pazara cıktıkca bebek tulumu alasım var inanın. Hadi burdan buyrun hepsine bir göz atın...


















Bebek kıyafetlerini ölümsüz hatıralara çevirin



10+ Unglaubliche Näh-Bastelideen für Zuhause #beartoy 10+ Unglaubliche Näh-Bastelideen für Zuhause , #bastelideen #unglaubliche #zuhause



Bebek kıyafetlerini ölümsüz hatıralara çevirin



15 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. kardesimm tesekkür ederim iyiki varsın

      Sil
    2. canım kardeşim sende iyi varsın...

      Sil
  2. Eline SAĞLİK kardeşim Birazdaha detaylı anlatabilirsin çok güzel olur şimdiden teşekkürler 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oki tamam ayrıntılı videolar kalıplar bulayım :D

      Sil
    2. Ben buradayım kardeşim...

      Sil
    3. canım kardesim iyiki varsın iyiki hayatımdasın seviyorum seniiii

      Sil
  3. kalıpları nasıl alabilirim

    YanıtlaSil
  4. Ben video bulamıyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  5. How can anyone leave insults? People like that disgust me. You have shown some beautiful work. Your Teddies look beautiful. Thank you so much for making the time out to show us what you do. You are such a warm soul.

    YanıtlaSil
  6. Kalıp konusunda yardımcı olabilir mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keske olabilsem ama zaten bu bir paylasımdı :D

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.