. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Bilezikler Bileginize Bolmu Geliyor?

18 Şubat 2020 Salı

Bilezikler Bileginize Bolmu Geliyor?










Esim yıllar önce gittiginde Antep gezisinden 4 Burma bilezikle gelmisti. Sahte tabiii 😃😃

Nerde o bolluk... Memuruz biz kocakarı olaraktan ikimizde. Zor biraz yani gercegini dörder beser filan almak. Sahtesi gercegi neyseede bilezikler öyle büyükki dirsegi bırak omuzuma kadar cıkıyorlar neredeyse. Uzun bir süre önce görmüstüm bir yerlerde bu tarz bir calısmayı. Ve bende mumlu renkli iplerle daraltma calısıyorken bir kez daha bakınayım diye aranırken buldum bu calısmayı. Belki sizlerinde isinize yarayacak bir fikir olur












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.