. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Kiwi-Mandalina-Portakal Kabuklarından Dekorasyon

27 Ocak 2020 Pazartesi

Kiwi-Mandalina-Portakal Kabuklarından Dekorasyon











Daha öncede bir kac kez meyve kabukları ile dekor calısmaları yapmıstım. Bir tanesi sokak kapısında sarkıt seklinde kapı süsü, belki görmek istersiniz!!!.
Bir digeri ise sogan kabuguda dahil olmak üzere turp elma portakal o ara elime gecen tüm meyve sebzeleri soydugumda Gül sekli veriyordum.

 Kuruduklarında onları boyamıs ve sonra tablo yapmıstım. 

Ve yine en son yaptıgım tablodan dökülenleri böyle degerlendirmiştim. O calısmamıda bir arkadasıma hediye ettim. İyi günlerde kullansın.

Boyadıgım icin sanırım dogal olmadılar sırf bu yüzden dogal bir calısma yapmak istedim bu sefer. 

Bakalım begenecekmisiniz?






Gül kokulu Portakal Kiwi Mandalinaler İcin Bu Taraftan Lütfen;























1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.