. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Kurutulmuş Portakal Kabuklarından Dekorasyon Calısmaları

15 Temmuz 2014 Salı

Kurutulmuş Portakal Kabuklarından Dekorasyon Calısmaları






Şimdilik bugünkü son postum, son kendi çalışmalarımdan paylaşımın Portakal Kabukları Çiçeklerim
Blogumu ve çalışmalarımı izleyen dostlarım bilirler
Daha önce tam anlamı ile dev bir tablo olarak bir sunta üzerine çalışmıştım
Ama ne sıcak silikon nede elimde olan diger yapıstırıcılar ile o tabloda çiçeklerimi durdurmayı başaramadım, ara ara birer birer dökülmeye başladılar bende porselen bir tabak üzerine yeniden tanzim yaptım ve sıra yine sizlerle paylasımda...















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.