. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: İki Katlı Servis Sunum Tabagı

31 Ocak 2020 Cuma

İki Katlı Servis Sunum Tabagı









 Sinem'in,  Annemin adına bana aldıgı dogumgünü hediyesiydi bu iki katlı pastalık
Cok renkli ve cok desenli objeleri sevemedim ben, buna kumas bluz kıyafet veya bu tür ürünlerde dahil
Pasta kurabiye harici kullanma kararı aldım. Önce siyah olan metal ayakları beyaz akrilik ile eskitme görünüme kavusturdum. Cok renkli porselen tabaklara ise dekupaj uyguladım. Son asamada ara baglantı metal baktım gri hemen onuda siyah mat oje ile eskitme yapmaya calıstıgım kısımlara uydurdum.

















Eveeet bu post daha uzamasın, o yüzden ikinci bir post ile nasıl ve neler ile bu tabakları kullandıgımı paylasacagım.

Sevgilerimle...




1 yorum:

  1. Ben de yemek tabaklarında beyaz seviyorum. Aksi halde yemekler karman çorman görünüyor.

    Eline sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.