. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: "Güvendeyim" Gecmis Olsun Elazıg-Malatya

25 Ocak 2020 Cumartesi

"Güvendeyim" Gecmis Olsun Elazıg-Malatya



AKUT Arama Kurtarma Derneği


Güvendeyim


Uygulamayı ben cebime yükledim. Daha öncede benzer bir iki uygulama denemis ve ise yaramadıgını görüp silmistim. Akut güzel ve ise yarar bir uygulama hazırlamıs. Malum canım Türkiye'm de deprem veya benzer bir afet olasıya tüm telefon sebekeleri devredısı kalıyor. Güvendeyim uygulaması isteginize baglı kisilerinize konum bilgisi ile Güvendeyim mesajı iletiyor. 

Tesekkürler AKUT...

Bu vesile ile bu aksam yasadıgımız büyük deprem korkusu icinde bir iki satır eklemeliyim. Depremin asıl yüzü sabah gün ısıdıgında ortaya cıkacak ama simdiye kadar gördüklerimizde cok korkutucu ve üzücü. Gecmis olsun Türkiye'min yarısı diyorum. Allah bir daha yasatmasın bu tür acıları hic kimseye






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.