. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DONDURULMUS MUZ VE SONRASINDA KULLANIM YOLLARI

15 Ekim 2018 Pazartesi

DONDURULMUS MUZ VE SONRASINDA KULLANIM YOLLARI


 sık ziyaret ettigim sitelerden birisidir. Bu aksam gezinirken karartmadan muzları nasıl koruyabiliyorlar diye bakındıgımda, deneyim sahibi hanımların yaptıkları ilgimi cekti sizlerle paylasmaya karar verdim. Alıntıladıgım bilgiler belki sizlerden bircogu tarafından bilinir ama ben cok sey ögrendim dogrusu

Muz

Muzları daha sonra kullanmak için kabuklu halde dondurmak en pratik yollardan biridir ve bozulmadan kararmadan kullanıma uygun kalacaktır

Buz üstünde bir muz.

Okudugum makalede en hosuma giden bilgilerden birisi, 

"Her gün bir muz yiyorum, sadece lezzetli olduğu için değil, onlar bizim için iyi. Bu sıcak günlerde, sundurmadaki salıncakta oturmak ve dondurulmuş bir muz yemek için çok ferahlatıcı."

baggie püresi muz

İşte yakında olgunlaşan muzlarla yapılacak en mükemmel şey. Onları püre haline getirin ve ihtiyac oldugunda bir muzlu ekmek ya da krep için dondurun ya da sadece sabah püresine katın.

Bu, muzları kötüye gitmeden kullanmanın iyi bir yoludur. Smoothies veya banana ekmeği gibi çeşitli amaçlar için bunları kolayca kesip, bir tepsi üzerinde ayrı ayrı dondurup daha sonra bir torbaya koyun.

Soyulmamış muzun tamamını dondurucuya koydum. Kullanmaya hazır olduğumda, çözülmesini bekledim ve sonra uçları koparıp sıktım.



Tüm bu pratik bilgileri 


aldım, paylasımlarda bulunan deneyim sahiplerine Tesekkürlerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.