. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Sade Basit Görünümlü Ayna'ya Birazcık Renk Katmak

23 Temmuz 2013 Salı

Sade Basit Görünümlü Ayna'ya Birazcık Renk Katmak



Düz sade hatta kenarları cok basit bir ayna,  

Eskilerden kalma pul payetler,

Ve bolca zaman :) emekli oldugumdan bu tarafa zaman bende bolca mevcut zaten

Sıcak silikon ile yapıstırma islemi yaptım tek sikayetim sürekli ellerime yapısması degil, örümcek agı gibi parmaklarıma dolasması













Seviyorum ben bu tür isleri cok keyif alıyorum nasıl zaman akıp geciyor anlamıyorum, hem birseyleri degerlendirirken hemde bosa zaman kaybı yasamıyorum






Aynamı yerine taktıktan sonra baktım birkac sticker var evde hemen onlarıda bir köseye yapıstırdım...Bugün cok is yaptım, simdi sizlerle paylasma ve sizden gelecek yorumları bekleme zamanı...



5 yorum:

  1. O düz ayna tamamen değişmiş çok güzel olmuş. Banyonuzada çok yakışmış ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş :) güle güle kullan...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Minicik minicik nasıl uğraşmışsınız. Ellerinize sağlık çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Banyonuza da mükemmel uyum sağlamış. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. çok şirin olmuş :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.