. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: MEYVE SEPETİ VE LAMBA TEPESİ KOMBİNİ

1 Ağustos 2013 Perşembe

MEYVE SEPETİ VE LAMBA TEPESİ KOMBİNİ









Atıl duruma düsürdügüm meyve sepeti ve hatırlarsanız söküp vazo haline dönüstürdügüm masaüstü lambasının sapka kısmı, bazı süslemeler hepsini karma yaptım, sepeti beyaz sprey boya ile boyadım sadece, bu ara bende hersey BEYAZ olsun düsüncesi mevcut (simlerden biraz kurtuldum sanırım) elime ne gecerse beyaza boyuyorum, olmayacak seyleri bile düsünürken buluyorum kendimi; bunu beyaza boyasam nasıl olur diye :) iste sepet ve kapak sapka balkonumda güzel bir kombinasyon olusturdular, ilerisi icin düsüncem bir iki tane raf yapmak tv, radio v.s icin bakalım hayırlısı ile ramazan bitsin yeni ve farklı calısmalarım olacak...

Daha önce cok bahsettim sizlere, balkonum genis ve benimde oraya buraya mutlaka birseyler yapmam gerek, gördügünüz gibi balkon kenarlarınıda tamamen yapma minik ciceklerle doldurdum, aslında gercek cicekler düsündüm fakat cok rüzgarlı bir balkonum oldugundan cesaret edemedim 



















Buradan birmavimbirpembem'e de seslenmek istiyorum ve onun nezdinde ev sahibi olmak isteyen herkese güzel Allahım kim ne istiyorsa herkesin güzel gönlüne göre versin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.