. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Hayat Öyle de Güzel, Böyle de Güzel...

8 Ocak 2024 Pazartesi

Hayat Öyle de Güzel, Böyle de Güzel...





Uzun süredir yine blokevimi ihmal ettim. Paylasım ortamım, not defterim, günlüğüm hatta bir tür mirasım benim bu ortamım. Ama eskisi kadar keyif vermiyor nedense. Biraz google hazretleri olabilir buna sebep (amcamdı aslında gugıl ama yakın dostum baktım hazretleri diyor hosuma gitti) Google amcam her seyimi yok edip duruyor. Bir cok veriyi, resimlerimi silmis. Can sıkıcı !!!

Kendime ait videolarımı bile sansürleme geregi duyuyor, sacma!!!

Son aylarda kendimden beklenenlerin üzerinde aktiflik seviyesindeyim. Koro ve Bando calısmaları, arkadaslarla gün veya oturma ortamları, cafelere takılma veya sinema yada magaza gezme. Yumurtalarının üzerinden kalkmayan tavuktu ismim simdi çok gezenti. Ne alt ne üst sınırım yok, dengesizmiyim neyim bilemedim. Delilik, çılgınlık modu 6 yaşından 60a kadar mevcuttu zaten bende...

Hayat böyle güzel...

Kendi hobilerim ise asla vazgecemediklerim. Her fırsatta hatta olmayacak her anda mutlak el attıgım bir iş vardır benim. Misafirim gelecektir yogunumdur ama bir geri dönüsüm işim gelmiştir aklıma, hemen takarım tabancamı fişe (silikon) yaparım o işimi mutlaka, diger isleri aksatmadan ama mutlak çıkarırım kafamdaki işi aradan.

Lise yıllarımda Bando takımındaydım. Trompet (Boru) çalardım ve trompet majörüydüm yıllarca. Kastamonu Şerife ve Halime Çavuşların toprağı, bizler ise onların emanetcileriyiz. Bu sebeple Bandomuzun ismi Halime Cavus ve 8 Mart Dünya Kadınlar gününde etkinligimiz var bizim. İleride bu konuda günlügüme ekleyecek çok şey biriktiririm ve atarım depoma :))) 

Şahane olacak eminim...



Son bir yıldır ise... Hayatıma anlam katan, bana yeniden yaşama sevinci veren, insanlara tekrar güvenmemi saglayan, birlikte aglayıp beraber güldügümüz bir grubum var. Ve her biride İYİKİ VAR. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.