. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Zincir Örgü Abiye Bluz Modeli

8 Ocak 2024 Pazartesi

Zincir Örgü Abiye Bluz Modeli

 




İki çile almıstım, şapka örmek için. Eve geldim, fikrim geldi. Acaba gelen bu fikrime yetermi bu iki çile dedimsedeee örmeye basladım. Tabii sonrasında bir üçüncü takviyesi yaptımsa da resimdeki kalanı arttı. Artmaması lazımdı bu bana resmen zulüm, simdi bu geri kalanı mutlaka bir sekilde bir şeylerde degerlendirmem şart oldu.














Biraz fantezi biraz yaz aksamı serinliklerine uygun bir bluz oldu şapkalık aldıklarım.

Kalın bir iplik oldugu icin, sadece zincir örgü yaptım ki içine askılı veya straplez bluzlara uygun olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.