. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Covid Varyantı ya da Domuz Gribi - Süreç Berbat!!!

21 Ocak 2024 Pazar

Covid Varyantı ya da Domuz Gribi - Süreç Berbat!!!

 




Yaklasık onbes gündür iyi hastayım. Bogazda sıkıntı ile basladı. Aşırı halsizlik ve bogazımdaki sikayetler harici cok fazla sikayetim olmadı. Ama ilerleyen günlerde koku kaybı yasadıgımda, durumun vehametini anladım. Aradan gecen sürec zarfında, halsizlik dısında sikayetim kalmadı. Koku alma neredeyde tamamen geri geldi. Bu sürecte mide sıkıntılarım nedeni ile ilacta kullanamadıgım icin bal, zencefil, kekik çayı, kozalak pekmezi gibi bilinen tüm takviyeleri aldım. Pandemi sürecinde covide yakalanmamıstım. Bu sefer kacamadım. Fakat dedigim gibi kozalak pekmezi ile sanırım hafif atlattım. Başlıkta da kullandıgım gibi şu anki salgın hangisi olursa olsun, süreç zorlu. Lütfen dikkatli olun!!! Ve Maske kullanın...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.