. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Ögrenme Modundayım !!!

7 Kasım 2023 Salı

Ögrenme Modundayım !!!


Elbise giymeyi hic sevemedim ben. Özenir alırım dolap bekler. Önceki post ile bahsetmistim.  Hem dikis dikmeyi sevdigimden hemde üzerimden kacanlara el atma modlarındayım. Elbiseyi kestim. Bu sayede şort dikmeyi ögrendim. Dikis örgü kadar keyifli ama cok zor









Elbiseden alt üst takım olusturdum. Benim icin tek sıkıntı dikis makinamın penye kuması begenmeyip dikmek istememesi oldu. Vardır onunda püf noktaları, ögrenmek lazım.


Bu bluzumuda severek aldım giydim kullandım. En sevdiklerimden yani. XLmıs. Daralttım.  Etek ucunada ince lastik gecirdim. Bir diger atleti ise bana tam gelen atletime göre kesip kendime uydurdum.












 

2 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.