. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Objektifimden...

14 Ekim 2022 Cuma

Objektifimden...



Unutmuşum birikmişler, biraz toparlayım objektifimden çıkanları...







İstanbul...


Kış geliyor... Geçen kıştan kalma bir resim buldum





Bir gece bir çıktım balkona aboww tüm şehir örümcek ağı içinde sanki



ByŞanslı ile sohbet zamanı


2021 Yazından kalma mhtesem bir an...



Oturduğum semtte bir dönel ve selamsız geçemediğim Işığım, Önderim, Liderim...



Objektifimden sayılır dimii en sevdiklerimden... :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.