. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Eski (Jeans) Kot/Şort & Yeni Çanta Çalışmam

14 Eylül 2022 Çarşamba

Eski (Jeans) Kot/Şort & Yeni Çanta Çalışmam



0n sene; aşırı severek giydim bu kotumu. Sonra bir iki sene şort olarak kullandım. Miadını doldurdu artık yeter giyme beni dedi bende bir kez daha kesip çanta olarak kullanayım bari birkaç yıl daha dedim.
Triko elbisenin tuniğe dönüşmesi ile elime geçen alt parça çanta iç kaplama astar görevinde.





Bir önceki resimdeki kolye ile farklı detay çalışmaları yapmayı planlamıştım ama son anda daha farklı objeler kullandım.

Burdan Lütfen...

































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.